Annulatiebeleid

Hier vind je een samenvatting van het annulatiebeleid die deel uitmaken van de algemene voorwaarden.

Annulatie consultaties

 

  1. Tijdig aanwezig zijn. Indien jij, als Klant, meer dan 5 minuten te laat bent, hebben wij, als Dienstverlener, het recht om de consultatie in te korten. Dit doet geen afbreuk aan de kostprijs van de consultatie. Jij, als Klant, dient het volledige bedrag te betalen. Indien jij, als Klant, meer dan 15 minuten te laat bent voor de consultatie, kan deze niet meer worden aangevat. Jij, als Klant, dient te de consultatie dan te verplaatsen of te annuleren. Jij, als Klant, verliest in dit geval het voorschotbedrag.
  2. Verplaatsen en annuleren
    1. Jij, als Klant, kan de afspraak kostenloos verplaatsen en annuleren tot 48 uur voorafgaande aan de consultatie
    2. Indien jij, als Klant, een afspraak wenst te verplaatsen of annuleren binnen de 48 uur voorafgaande aan de consultatie, dien jij, als Klant, een bedrag van 30 euro te betalen.Wij, als Dienstverlener, zullen hiervoor een factuur sturen. Een nieuwe consultatie kan pas ingeboekt worden, na betaling van deze factuur.
    3. Bij een “no show”, dus wanneer jij, als Klant, niet komt opdagen zonder ons, als Dienstverlener, te verwittigen ben jij, als Klant, verplicht tot betaling van de gehele consultatie. Wij, als Dienstverlener, zullen hiervoor een factuur sturen. Een nieuwe consultatie kan pas ingeboekt worden, na betaling van deze factuur.

Wijziging en annulatie van de cursussen

  1. Jij, als Klant, kan slechts annuleren tot 3 weken voorafgaande aan de cursus, daarna annuleren is niet meer mogelijk. 
  2. Indien jij, als Klant, wilt annuleren (meer dan 3 weken op voorhand), behouden wij, als Dienstverlener, ons het recht om hiervoor annulatiekosten, zijnde 25% van het aankoopbedrag aan te rekenen.
  3. Bij annulatie binnen de 3 weken of bij een no show, kan jij, als Klant, geen aanspraak maken op enige terugbetaling.

Annulatie vroedvrouwenzorg

  1. Jij, als Klant, kan de aangevraagde vroedvrouwenzorg annuleren door te per mail te melden op info@de-wolk.be
  2. Jij, als Klant weet dat bij annulatie het persoonlijk aandeel van de dossierkost en het  forfait niet-terugbetaalbaar is, ongeacht in welke mate er van de mogelijkheden die hier tegenoverstaan gebruik wordt gemaakt.